Ο Max Verstappen δεν άφησε περιθώρια και το 1-2 της Red Bull κατέστησε σαφές με το καλημέρα ότι η ομάδα δε φαίνεται να έχει χάσει ρυθμό.
Με τα μαλακά ελαστικά παρατάχτηκαν όλα τα μονοθέσια στην πρεμιέρα. Ιδανικά έφυγαν οι Verstappen, Charles Leclerc και George Russell, αλλά όχι και ο Carlos Sainz, ο οποίος έχασε μια θέση από τον Sergio Perez. Χαμηλότερα, επαφή στην πρώτη στροφή είχαν οι Nico Hulkenberg και Lance Stroll με το Γερμανό, που μάλλον έφερε την ευθύνη, να καταλήγει στα pits και τον Καναδό να πέφτει προτελευταίος.
Η εκκίνηση δεν έφερε γενικά μεγάλες αλλαγές, αλλά εξελίξεις ήρθαν στον τρίτο γύρο, με τον Fernando Alonso να χάνει θέση από τον Lando Norris και αργότερα και από τον Oscar Piastri, ενώ ο Russell επιτέθηκε και πέρασε μάλλον εύκολα τον Leclerc, ο οποίος στη συνέχεια μπλόκαρε και έβαλε και τον Perez στο παιχνίδι, με τη Red Bull να αρχίζει να πιέζει ασφυκτικά. Η πίεση αυτή δεν άργησε να αποδώσει καρπούς και ο Μεξικάνος πέρασε μπροστά, βάζοντας ερωτηματικά για τον αγωνιστικό ρυθμό της Ferrari, που είχε δείξει πολλά υποσχόμενος.
Ανάλογη τύχη είχε και ο Alonso, που μετά τις McLaren είδε και τον Lewis Hamilton να προσπερνά. Για τον Leclerc όμως, τα πράγματα είχαν και συνέχεια καθώς, έπειτα από μια σύντομη κίτρινη σημαία που προκάλεσε έξοδος του Logan Sargeant στη στροφή 4, ο Μονεγάσκος έκανε και άλλο λάθος, επιτρέποντας στον ομόσταβλό του να επιτεθεί και να προσπεράσει.
Μετά από αυτήν την εξέλιξη, ο Leclerc μπήκε από τους πρώτους για αλλαγή ελαστικών στο 12ο γύρο, κάτι που έκανε και ο Russell, με αμφότερους να βάζουν τη σκληρή γόμα. Ακολούθησαν σύντομα οι Perez, Hamilton και Piastri, ένα γύρο μετά ο Norris και στο 15ο γύρο ο Sainz, ο οποίος είχε αργή αλλαγή και έπεσε ξανά πίσω από τον Leclerc.
Ο Russell από την άλλη έχασε τη θέση του στην πίστα, με τον Perez να μη δίνει πολλά περιθώρια στο Βρετανό της Mercedes. Στην έτερη Red Bull, ο Verstappen έκανε το μεγαλύτερο stint όλων, αυξάνοντας τη διαφορά του, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο και δείχνοντας να ελέγχει απόλυτα την κατάσταση, με τους Ταύρους να συνεχίζουν φαινομενικά από εκεί που σταμάτησαν πέρυσι.
Από τους επίδοξους αμφισβητίες της Ferrari, ο Leclerc συνέχισε να έχει προβλήματα με τα φρένα, χάνοντας σε πολλά σημεία το μονοθέσιο. Ο Sainz ανέλαβε ως εκ τούτου να σώσει, τουλάχιστον εν μέρει, την παρτίδα, προσπερνώντας ξανά τον ομόσταβλό του και στη συνέχεια και τον Russell, ψάχνοντας αλλά μην καταφέρνοντας να βρει χρόνο απέναντι στον Perez.
Τα πράγματα κάπου εκεί ηρέμησαν στην πίστα, με τις διαφορές να σταθεροποιούνται. Εξαίρεση ο Verstappen, ο οποίος από τη στιγμή που έκανε την αλλαγή του άρχισε να αυξάνει τη διαφορά του από τον Perez, παίρνοντας πίσω και τον ταχύτερο γύρο από τον Sainz. Ο Alex Albon ήταν ο μόνος που επιχείρησε κάτι σε εκείνη τη φάση, πιέζοντας τον Kevin Magnussen για τη 13η θέση, χωρίς όμως ουσιαστικά αποτελέσματα.
Χαρακτηριστικό ότι η επόμενη αλλαγή στην κατάταξη ήρθε από την είσοδο του Stroll στα pits στον 28ο γύρο, ξεκινώντας το δεύτερο κύκλο αλλαγών. Μεγάλος χαμένος εκεί ο Valtteri Bottas, που είχε ένα stop 52 δευτερολέπτων, αν και ο Φινλανδός βρισκόταν ήδη πολύ χαμηλά. Από την πρώτη δεκάδα, νωρίς μπήκαν ο Russell και ο Zhou Guanyu, που είχε σκαρφαλώσει αθόρυβα στη 10η θέση, και ακολούθησαν οι περισσότεροι, με τον Piastri να χάνει τη θέση του από τον Hamilton.
Η Red Bull μπήκε πιο αργά, στον 38ο γύρο, με αμφότερους τους οδηγούς της να επιλέγουν τη μαλακή γόμα για το τρίτο stint. Το μεγαλύτερο stint ωστόσο ήταν αυτό του Alonso, που εισήλθε στον 42ο γύρο, βάζοντας ωστόσο σκληρή σύνθεση και πέφτοντας στην 11η θέση μετά από χαμένο χρόνο στην πίστα, έχοντας σαφές στοίχημα στα φρέσκα ελαστικά για ανάκαμψη. Το αντίκρισμα ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτο ωστόσο, καθώς ανέβηκε σύντομα στην ένατη θέση προσπερνώντας τους Zhou και Stroll, αλλά ήταν πολύ μακριά από τον Piastri για να εκμεταλλευτεί τυχόν πτώση στην απόδοση της McLaren.
Πιο μπροστά, ο Leclerc ξεκίνησε να πιέζει τον Russell, αλλά η σθεναρή άμυνα του Βρετανού και τα αβέβαια πατήματα της Ferrari κράτησαν για αρκετή ώρα τον Μονεγάσκο μερικά δέκατα πίσω. Εντέλει ωστόσο, ο Russell έχασε τα φρένα στη στροφή 10 και μαζί με αυτά τη θέση του.
Οι τελευταίοι δέκα γύροι κύλησαν χωρίς κάτι ιδιαίτερο, καθώς, παρά τις ελπίδες του Sainz, η μαλακή γόμα δεν έδειξε να φθείρεται γρήγορα και ο Ισπανός της Ferrari ουδέποτε πλησίασε και αντ’αυτού έχασε χρόνο απέναντι στον Perez. Από την άλλη, το κόκκινο σιρίτι δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα ταχύτερο, με τον Hulkenberg να είναι ο μόνος που κατάφερε να κερδίσει θέση με αυτά. Ο Daniel Ricciardo προσπέρασε επίσης τον Yuki Tsunoda, αλλά αυτό ήρθε κατόπιν εντολής την οποία μόνο με πολλά παράπονα υπάκουσε ο Ιάπωνας, ενώ στη συνέχεια ο Αυστραλός δεν μπόρεσε να βρεθεί μπροστά από τον Magnussen.
Η καρό σημαία έπεσε λοιπόν στον πρώτο αγώνα της σεζόν, με τον Verstappen ακριβώς εκεί που ήταν το 2023. Πάνω από 22 δευτερόλεπτα πίσω, ο Perez έκανε το 1-2 για τη Red Bull, με τον Sainz να συμπληρώνει το βάθρο για μια Ferrari που μάλλον ήλπιζε σε κάτι παραπάνω από το 3-4 και τον Verstappen πέρα από τον ορίζοντα. Mercedes και McLaren πήραν εναλλάξ τις θέσεις 5-8, με την Aston Martin να κλείνει τη δεκάδα.
Πρακτικά μιλώντας, λίγα φαίνεται να άλλαξαν το χειμώνα με εξαίρεση την κατακρήμνιση της Alpine (οι Esteban Ocon και Pierre Gasly ήταν στη 17η και 18η θέση, μπροστά μόνο από τους Bottas και Sargeant που αντιμετώπισαν προβλήματα) και η Ferrari θα πρέπει να ελπίζει ότι ήταν κακή η πίστα ή οι γόμες για την SF-24, αλλιώς μάλλον δεν έχει πλησιάσει ιδιαίτερα. Θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε πολύ σύντομα ένα διαφορετικό παράδειγμα, καθώς την επόμενη εβδομάδα η Formula 1 ταξιδεύει στη Σαουδική Αραβία για το δεύτερο αγώνα της σεζόν. Τα λέμε σύντομα.
ΠΗΓΗ: f1fan.gr
Δημοσίευση σχολίου
Σχόλια